zondag 13 januari 2013

Druk met het promoten.

De beurs van afgelopen zaterdag in Zwaag waar we stonden met zoonlief, die door Karsten tenten georganiseerd was, werd goed bezocht. Een gezellig gebeuren waar ongeveer 51 verschillende bedrijven werden gepromoot. Voor ons was het ook even een weerzien van verschillende mensen zoals een oud collega/ vriend met zijn vrouw. Gerard zijn broer kwam ons even begroeten. We maakten kennis met iemand die ons van de zomer wilt komen assisteren en ik had een weerzien met een vriendje van ongeveer 40 jaar geleden. Het was maar goed dat we elkaar bij naam konden en hij wist voor wie hij kwam want de herkenning na 40 jaar was ver te zoeken. Verhalen vanuit die tijd kwamen zo maar even na boven borrelen. Al met al een geslaagde zaterdag waar Zweden als camping en vakantieland goed gepromoot werd. De volgende promotie is voor mij aankomende zaterdag in Houten bij een SVR beurs waar ik samen met mijn dochter ons zal zijn. Zondag, maandag en dinsdag ben ik aanwezig in Leeuwarden tijdens de Caravan. Of er nog tijd is om een stukje op het blog te schrijven zal volgende week moeten blijken. Het is afhankelijk van de energie en internet. Voorlopig doe ik mijn best om Grasmarksgarden meer bekendheid te geven. (en het levert nog boekingen op ook).
Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten