zondag 27 mei 2012

Een wens die uitkomt!

Mordag (moederdag) vandaag in Zweden is een dag met hoge temperaturen. De lucht buiten geurt naar bloemen. Er staan weides vol met paardenbloemen en meer veldbloemen. Sommige tuinen doen niets onder voor een tuin op de Keukenhof.. De afgelopen week was werkelijk prachtig en wij zijn de enige die daar van genoten hebben. Gasten uit Zweden, Duitsland, Noorwegen en Nederland hebben hier ook van kunnen genieten. In het meer werd al volop gezwommen. Het was dan ook werkelijk aangenaam van temperatuur. Mijn zus, zwager en assistent Cor zijn gisteren per vliegtuig aangekomen. Een hele onderneming, maar zeer goed geregeld door de KLM. Op zich misschien niets bijzonders, maar de bagage bestond uit, naast een paar koffers, een elektrisch rolstoel en een opvouwbare rolstoel. Een 10 met een griffel voor de afdeling van KLM-care. Daarnaast ook voor mijn zus die dit zo goed geregeld heeft. Samen met haar partner naar Zweden gaan was al een paar jaar een wens die nu 10 dagen lang werkelijkheid is. Hopelijk blijft het weer meespelen en kunnen ze genieten. Hoewel bij de avondwandeling, samen met mij, wist ik een pad uit te kiezen waarbij de elektrische rolstoel zo vast kwam te zitten dat deze niet meer voor of achteruit kon. Gelukkig had ik mijn mobiele telefoon bij me en kon ik Gerard voor hulp van zijn spierkracht bellen. Voordat hij bij ons was deden Wim (mijn zwager) en ik nog een poging om de rolstoel op vastere grond te krijgen. Deze keer lukte het goed en kon Wim weer vooruit komen. Samen met Gerard hebben we de wandeling afgelopen. Voor Wim niet voor herhaling vatbaar, maar mijn zus genoot als een kind op de kermis.
Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten