zaterdag 12 mei 2018

Eindelijk bij de club van 60+.

De tijd vliegt. Gerard zijn ouders en onze zoon zijn voor een aantal dagen op bezoek geweest. In die periode is de winter hier officieel op 30 april afgesloten en het voorjaar welkom geheten. Bij het meer hier in het dorp werd dat gevierd met de jaarlijkse vuurstapel, gezang en gedichten.
Een paar dagen later kwamen onze andere kinderen en kleinkinderen op bezoek en nog een dagje later zus met haar manlief en een van de zonen met vrouwlief en hun 2 kinderen. Dit ter eren van het feit dat ik mijn 60ste verjaardag zou meemaken. Familie, vrienden en kennissen stonden er op mijn verlanglijstje.
 
10 jaar geleden werd is verrast met een bezoek van mijn moeder en oudste zuster, Gerard zijn ouders, zwager en schoonzus. Daarnaast hadden een aantal oud-collega's besloten om mij te verrassen. Dat was echt een hele grote verrassing en heel stiekem geregeld.
 
Deze keer waren er dus 3 kleinkinderen bij. Onze oudste kleindochter (van 2 jaar) had net de waterpokken gehad. Deze dan ook doorgeven aan haar jongere zus van nog geen 2 maanden. Gelukkig, tot nu toe, nog niet zo heel erg maar toch vervelend. Wel hebben we genoten van elkaar en van het mooie weer. Want dat speelde goed mee.
 
Iedereen is ondertussen weer vertrokken.
Ook onze groep met motorrijders die hier voor de 5de keer en paar dagen te gast waren. Het "normale" leven begint weer met schoonmaken, wassen, strijken, enz. maar het waren waardevolle weken samen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten