zondag 16 februari 2014

Genieten van de spelen op tv.

Een week met wisselende weertypen.  Gisteren een hele dag neerslag gehad met perfecte sneeuwpoppen plaksneeuw.  Vanmorgen regenachtig en de meeste sneeuw op de weg weer verdwenen. Gasten laten zich hierdoor niet weerhouden. Er kan nog steeds geskied worden bij SkiSunne en ook iets noorderlijker. Dat is maar goed ook, omdat volgende week hier de sportlov (voorjaarsvakantie) begint. Daardoor komen er nog wat nieuwe gasten. Ondertussen is het genieten van de olympische spelen op tv. Zowel Nederland als Zweden doen het leuk. Genieten doe ik ook tijdens het wandelen met Sam, als ik sporen spot die in de sneeuw zichtbaar zijn. Sporen van reeën,  elanden en vossen. Overdag zijn ze niet zo goed te zien te zien, maar ze zijn er dus wel.

Gisteren zijn we prima vertegenwoordigd op een beurs in Nederland.  Voor de 2de keer dat ik er zelf niet bij was. Maar de eerste reacties zijn binnen, dus de vertegenwoordigers hebben prima werk verricht.  Grote dank hiervoor. Waar ik zelf verbaasd over was over een vraag,  m.n. of families welkom zijn waarvan een van de familieleden het syndroom van down heeft.

Voor mij niet meer dan logisch dat iedereen welkom is . Het schijnt dat dat toch niet overal zo logisch is. Een beetje gek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten