zondag 28 april 2013

Een schoon straatje!

We hebben de afgelopen week bijna alleen maar mooi weer gehad. Er kon buiten dus lekker gewerkt worden, vond ik. Ons straatje bij de receptie mocht wel eens een beurt met de hogedrukspuit krijgen. Uren heeft dit me gekost. Natte broeken, zand in haar en ogen en op kleding, koud, koud en nog eens koud. Het water bij ons is dan ook echt koud. Bij een van de laatste hogedrukspuituren, toen het restant moest worden afgemaakt, kwam ik eindelijke een regenbroek tegen  zodat mijn benen niet zo heel koud aanvoelde. Maar waar is waar, de straat is opgeknapt en zomerbollen geplant. Ook de auto en een caravan even afgespoten dus alles is weer fris. Eigenlijk een beetje de lente in mijn bol. Ik ben niet de enige. Kraanvogels maken regelmatig heel veel lawaai, vogels fluiten volop en ook ganzen heb ik gespot in het meer bij ons. Sam haalt met regelmaat al een frisse duik aan de kant van het meer. Op de rest van het meer drijft nog een aardig laagje ijs. Donderdag kregen we een telefoontje uit Duitsland met de vraag of ons ijs al weg was. In mijn beredenering dacht ik dat dit over ons terrein ging. Dat was dus niet het geval. Het was de bedoeling om te komen vissen. Even nog niet dus. (zelfs niet wakvissen).
Vandaag hebben we een aardige autorit gemaakt, nadat onze gasten de sleutel hadden ingeleverd. Op verschillende borden langs de weg hebben we onze oude flyers vervangen voor frisse nieuwe flyers. Gerard is nog steeds bezig met het tegelen en het bouwen van 2 nieuwe doucheruimten. Het gaat goed, maar is ook erg tijdrovend. Daarnaast op tijd de rust nemen (is erg belangrijk).
Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten